Betalen

Bij Zilver Kraamcadeau kun je op verschillende manieren betalen voor jouw persoonlijke en unieke cadeaus. Hieronder vind je een overzicht van de beschikbare betaalmethoden, wat je moet doen als een betaling niet verwerkt is, informatie over kortingscodes en cadeaubonnen, en hoe terugbetalingen worden afgehandeld bij retourneringen.

iDEAL

Met iDEAL kun je eenvoudig vooruitbetalen. Deze methode werkt met alle grote Nederlandse banken. Nadat de betaling is voltooid, nemen wij je bestelling in behandeling en zorgen we ervoor dat deze zo snel mogelijk wordt verzonden.

Creditcard

Wil je betalen met een creditcard? Dan vragen we je om het creditcardnummer, de vervaldatum, de CID/VIC-code (deze vind je op de achterkant van de kaart) en een eventueel extra wachtwoord in te vullen.

PayPal

Met een PayPal-account kun je zowel nationale als internationale bestellingen betalen. Je hoeft je bankgegevens niet te delen met de verkoper. Koppel je PayPal-account aan je bankrekening of creditcard en je kunt direct aankopen doen.

Bancontact / MisterCash

Met Bancontact / MisterCash kunnen klanten uit België veilig en betrouwbaar online betalingen doen. Belgische rekeninghouders kunnen hun bankpas gebruiken om aankopen te doen.

Achteraf betalen

Met AfterPay kun je je bestelling eerst ontvangen en later betalen. Als je gegevens nog niet bekend zijn bij AfterPay, kun je aankopen doen tussen de €5 en €250. Als je al bekend bent, kun je aankopen doen tot €500.

Rikkoert cadeaucard

Aankopen kunnen in de fysieke winkels worden gedaan middels inlevering van de Rikkoert cadeaucard. Het bedrag ontvangen als cadeau of bij inlevering van oud goud of zilver zijn onbeperkt geldig en ook in delen te besteden.

Is je betaling niet verwerkt? Stuur dan een betaalbewijs (bijvoorbeeld een kopie van je bankafschrift) naar klantenservice@rikkoert.nl. Wij zullen dit voor je oplossen. Je kunt ons ook post sturen naar het onderstaande adres:

Rikkoert (geen juwelier i.v.m. veiligheid)
Haven 1-13
2871 CK Schoonhoven

Kortingscodes

Bij de kassa van onze online winkel kun je jouw kortingscode invullen. De korting wordt direct verrekend op het totaalbedrag van je bestelling. Werkt de code niet en is deze nog niet gebruikt? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Cadeaubonnen

De cadeaubonnen van Rikkoert Juweliers en Zilver Kraamcadeau kunnen alleen fysiek worden ingeleverd bij een aankoop van een artikel. Momenteel is het nog niet mogelijk om een cadeaubon online in te leveren. Wel kan een fysieke cadeaubon omgezet worden naar een kortingscode, zodat deze online kan worden ingewisseld. Je kan je cadeaubon, na contact met onze klantenservice, opsturen naar het onderstaande adres:

Rikkoert (geen juwelier i.v.m. veiligheid)
Haven 1-13
2871 CK Schoonhoven

Bij het retourneren van een bestelling of een deel ervan, handelen wij de terugbetaling zo snel mogelijk af. Dit gebeurt op basis van de gebruikte betaalwijze:

iDEAL

Het bedrag wordt binnen 2 tot 3 werkdagen teruggestort op je bankrekening.

Creditcard

Het bedrag wordt automatisch teruggestort op je creditcardrekening binnen de standaardtermijn van je creditcardmaatschappij.

PayPal

Het bedrag wordt binnen 2 tot 3 werkdagen teruggestort op je PayPal-account.

AfterPay

Bij retournering binnen het retourtermijn wordt de achterafbetaling niet in rekening gebracht.

Vooruitbetaling

Het bedrag wordt binnen 2 tot 3 werkdagen teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald.

Rikkoert/Zilver Kraamcadeau cadeaucard

Je ontvangt het bedrag terug in de vorm van een cadeaubon, digitaal of fysiek inwisselbaar in onze winkels.

We ontvangen regelmatig bestellingen vanuit het buitenland. Hieronder een overzicht van de internationale betaalmethoden:

  • Creditcard: Internationaal
  • PayPal: Internationaal
  • MisterCash: België

Heb je problemen met betalen vanuit het buitenland? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Om de veiligheid van je betaling te garanderen en misbruik te voorkomen, voert Zilver Kraamcadeau steekproefsgewijs controles uit op bestellingen met een hoge waarde. Bij vragen of problemen met betalingen staan we altijd klaar om je te helpen. Neem gerust contact op met onze klantenservice voor meer informatie en ondersteuning.